t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

szösszenet.

2009.05.03. 13:50 :: csillaglány

dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
mondjuk nemtudom lehet jobban örülnék a novellának
dalma üzenete:
sztem az jobb is
dalma üzenete:
:D
dalma üzenete:
én nem, míg azt elolvasom elmegy egy óra

dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
mert az 5 lett :D
dalma üzenete:
:D

dalma üzenete:
hát h nyald ki

dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
a vers megß
dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
:D:D:D:D:
dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
a verset meg te nyald ki
dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
:D
dalma üzenete:
:D
dalma üzenete:
de most vers lesz szóval te nyalod:D

dori ('.') (szervez.mostne.) üzenete:
majd meglátjuk ki nyal a végén:D:D:D
dalma üzenete:
:D
dalma üzenete:
majd holnap))
dalma üzenete:
de ha vers felrikkantok egy akkorát:D

 

szorítás az érettségire gyerekek:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr421100287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása