t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nem örök.

2015.09.20. 19:39 :: csillaglány

be kell látnom, hogy sajnos úgy mint semmi, a barátság sem örök. de nem is kell, hogy az legyen. 

tűnedezek. / magunk elől. / el. 

valami haraggal ér véget, valami csak egy rosszul kimondott szóval..valami vallomással, 
valami szomorúsággal. és van... ami csak úgy véget ér. 

és bizony talán az fáj a legjobban, aminek nincsen miértje..mert az agyunk úgy van beprogramozva, hogy ha én tudom hogy Józsi azért haragszik rám, mert megettem az almáját..akkor ha eszembejut Józsi tudni fogom hogy az a fránya alma amit nem kellett volna megennem.. és lehet hogy egyszer ő is elfelejti és minden jóra fordul. Viszont amikor nincs semmi, csak Józsira gondolok, nem fogom tudni miért?? Józsi miért nincs itt? Miért nem ír, miért nem keres? Miért nem hiányzom neki? Az a legrosszabb. Addig Józsit nemtudom beletenni a múltdobozba, mert a miért mindig ott lesz előttem.

ahogy sorra értek/érnek a csalódások sosem gondolt emberekben, kezdem elfelejteni mi az a barátság.
rossz emberek vesznek körül, akiknek rögtön megnyílok. feleslegesen.. 
nekem nem az a barát, aki mindennap ír hogy "mivan"..hanem az aki belémlát, aki látja mikor 
vagyok szomorú, akivel ha két hónap múlva beszélek újra, akkor is boldogan beszél velem. 
a barátságot a szívünk legmélyén kell érezni, nem a külvilágnak mutogatni.

utálom a semmilyen beszélgetéseket.. beszélgetni szeretnék ufókról, szexről, varázslatról, az élet 
értelméről, messzi messzi galaxisokról, zenéről ami különbözővé tesz, a kedvenc illatodról, 
a gyerekkorodról, mi riaszt fel este, a félelmeidről. szeretem az embereket akik beszélnek az 
érzéseikről. nem akarok egy "mizu" beszélgetést. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr507804140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása