t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

álmok álmok hagyjatok

2014.06.05. 10:45 :: csillaglány

egy helyen vagyok bent a városban.. mellém lép az egyik barátom, majd kihív..követem követem, 
majd megállít és eltűnik. felnézek.. és te jössz velem szembe, hozzám, mosolyogva. 
leesik egy hatalmas nagy kő a szívemről, és megöleljük egymást.. olyan igazian, olyan rég találkozósan.
majd eltűnsz, és én még mindig ugyanott vagyok. 
elindulok haza, mert tudom hogy ott vagy, és látnom kell téged... közbe egyre jobban sötétedik, és 
köd lesz.. nemtudlak felhivni. folyamatosan nyomkodom a telefont, de nem kattint a nevedre.. mindig mást hív, 
összezavarodik, lefagy. kilépek a fényre, az utcából.. ott majd hátha..felhívlak és azt mondod..te már rég nem vagy a városban..  nem tudom elhinni.


ezt most miért kellett??! 
felesleges ilyeneket álmodnom.. olyan valóságos volt, hogy gyomorgörcsöm van. 
kösz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr936280814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása