t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2013.03.03. 13:00 :: csillaglány

kint csiripelnek a madarak, süt a nap, meleg van, a tavasz második napja.. 
és én megint rémálommal keltem fel. 
nyáron egyszer már elhatároztam, hogy csak a pozitív dolgokkal fogok foglalkozni, és kizárom a rosszat.
de addig nem lehetek boldog, amig az olyan fontos dolgok, mint az otthonom és a munkám..meg nem oldódnak.
amíg ezek beárnyékolnak, nemtudok odafigyelni.. ezáltal nem vagyok vidám sem. 
lassan mindent megoldok, és remélem elindulhat rendesen az életem. 
szeretnék már boldog posztokat irni, szeretném csak mesélni, hogy milyen élményben volt részem, 
mennyit nevettünk aznap.. mert ahogy visszaolvastam, csak a rossz van megint leirva.
a lényeg, hogy annyit kérek, hogy soha többet ne álmodjak. könyörgöm. 
mindennap úgy felkelni, hogy ugyanazt élem át álmomban, ugyanazzal a gyomorszorító érzéssel kelek ki az ágyból, és megpecsételi a napom. 

én ezt szeretném: 

58.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr175114443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása