t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

!!

2013.04.05. 11:19 :: csillaglány

Ne kívánd,hogy játsszam a nőt aki jól nevelt.
Ne kívánd,hogy tudjam a módit,s az illemet.
Ha szeszély a veszély az csodás az álomszép.
De értsd meg, ha nem kockáztatnék,az már nem én lennék.

 

És elveszthetsz hidd el, ha börtönbe zársz, a fészkedből elszállok én.
Hogy megtarthass az kell, hogy had higgyem már az élet mit élek, enyém!
Egy társ kell egy barát,ki megvéd,ki átölel
Ki megért, ki megóv,ha vígasz vagy tréfa kell.
De hagyja, hogy éljek szabadon, mint a lélek, mert így vagyok,csak én!

Csak én!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr75199085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása