t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

az aki voltam..

2013.01.13. 11:59 :: csillaglány

.. egy fényképről néz vissza rám, és nem hasonlít már

mindig fáj a búcsúzás, engem meg rendszerint búcsúra kényszerít az élet. 
most éppen itt ülök a nappali sarkába a barna bőrkanapén, és bőgök. nemtudom pontosan mi hozta ezt most ki, 
talán az hogy nem találkozhatok a barátommal, mielőtt elmenne. talán az is, hogy egyedül érzem magam, pedig nem vagyok egyedül. nap mint nap velem vannak olyan emberek akik szeretnek, és nem hagyják, hogy rossz kedvem legyen. azt hiszem ez a blogolás sem megy most tovább...

Csak amig hevít a láz, belül éget, amitől szíved repít tééged..néha kell, hogy játssz a tűzzel, hogy a Napba érj!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr445015276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása