t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ooo sometimes, i get a good feeling..

2011.12.28. 20:45 :: csillaglány

hihetetlen hogy egy barátságban hogy megtud változni egy ember.. mondjuk ez hülye megfogalmazás, hiszen az élet minden egyes percében megváltozik valami és valaki körülöttünk.
rossz érzés, persze.. de ezen már nem kell változtatni. vagyis én nem szeretnék.
rájöttem, hogy aki tényleg a barátom, az nem fog máshogy viszonyulni hozzám, semmikor..
de ez most más. plusz nem is hozzám, hanem már én viszonyulok másként. 
igazából, nem is nagyon tudok ehhez mit irni, vagy azt sem tudom miért irtam ezt le...

most így átgondolva, hiányoznak emberek az életemből..de okkal nincsenek benne.  
namindegy. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr783502835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása