t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

attól ami fontos, attól ami jó..

2011.12.14. 23:58 :: csillaglány

olyan ritka hülye vagyok... miért van az, h ha egy ember egy picit is máshogy áll hozzám, már egyből pánikszerűen gyártom a lehetséges magyarázatot arra, hogy már nem kedvel, vagy baja van velem, vagy ilyesmi..?!
mondjuk lehet azért, mert túl sok ember hagyott már el, és betegesen félek attól hogy akiket szeretek elmennek..
márpedig akiket szeretek..elmennek.. vagy így vagy úgy.  


...nem akarok elszakadni.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr343464387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása