t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.07.08. 17:30 :: csillaglány

a lehetőség óta kicsit optimistán is látom a dolgokat, meg végtelenül pesszimistán is. 
optimistán azért, mert kicsit önállóbb leszek szerintem, ha sikerül, meg ahogy ma is beszéltük, az általam vágyott dolgokhoz közelebb kerülök. 

és ez jó, elképzelt meg idilli de tetszene.. 

csak nemtudom.. pesszimistaság. úgy hallottam ha az vagy, az azért jó mert mindig tudsz kellemesen csalódni. és ez szerintem jobb mintha belelovalnám magam a dolgokba és hatalmasat koppanok. nemtudom mi van, mi lesz.. szeretném már a saját életemet élni.
egy lakásba ahova ha egyedül hazamegyek akkoris otthon érzem magam.. 
úgy érzem ehhez nem vagyok annyira közel.. de próbálok tervezni, alakítani aztán meglátjuk mi lesz. 

VAGY 

nyerek a lottón. nincs mit tenni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr793050932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása