t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.02.15. 14:59 :: csillaglány

elsem tudjátok képzelni mennyire szeretnék egy vörös kiscicááát :( olyan régen volt vöröscicám.. mindenki elhiheti hogy egésznap őt fényképeznémmmmö. :P
vaaagy egy bullterrier :O másik álom..de szerintem ezek még elég távoli álmok.
most eszembejutott a DE-s pulcsi megint, még mindig nagyon várom.

süt a napocska. ezredekkel jobb tőle a hangulatom, bár még most is rajtam van kicsit a leszarok mindent hangulat. próbálok ugy tenni, ahogy javasolták, próbálok ezekkel nem foglalkozni, hiszen minden jó lesz egyszer.

felkéne kelnem, és elkéne kezdenem az edzést. mert így nem lesz az egészből semmisem. amilyen elszánt voltam reggel, olyannyira nincs kedvem most hozzá.. VEGYEK MÁR ERŐT MAGAMON :@ aj.

popsi. has. kar.

egyébként alig várom mikor nagyon tavasz lesz de még kevésbé nyáár. a nyárban pedig azt várom amikor 5-6 körül a nap már nem ugy süt hanem ilyen narancsosan. jaj de szeretem azt a fényt. a kedvenc időszakom.

tavasz előtt volt még, s fákra szirmokat magam rajzoltam..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr102663003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása