t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.02.09. 21:47 :: csillaglány

kifújtam. kész.
annyira felidegesít minden. nemcsakhogy felidegesít hanem el is szomorít. ez nem én vagyok.. nem vagyok önmagam egyáltalán. meg ez mi? mi az hogy nem vagy fontos másoknak? másoknak akik neked fontosak? g*cire elegem van mindenből és mindenkiből. a folyamatos küzdésből, a folyamatos vergődésből, meg szájtépésből. hagyjon engem mindenki békén és kész. leszek aki leszek meg vagyok aki vagyok. leszarom. elegem van a megfelelésből, elegem van hogy kibaszottul szeretetre éhezem és mindig csak a szart kapom. nem kell a szarotok bazdmeg. szeretet kell és ennyi. nem kell semmi kézzel fogható semmisem. miért nehéz? vagy miért kell mondani? miért kell mondani hogy mond h szeretsz? miért kell kérni hogy érezzem a közelséged? miért kell bármit is kérni basszameg...
és igenis mindenki vegye magára ezen a kibaszott földön!!!!

"le se nézek magam alá, mert a végén még ott találom magam magam alatt" ...........



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr322650265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása