t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

részlet.

2010.12.22. 13:18 :: csillaglány

" A nők többsége csendben tűr, csak szenved, a
semmiért adja oda magát, és mindennap némán
imádkozik azért, hogy a sok-sok csalódással,
megaláztatással töltött perc és óra egyszer értelmet
nyerjen és legalább egy kicsit visszakapjon abból a
sokból, amit önzetlenül adott. Ám ezek a nők soha nem
merik ténylegesen benyújtani a számlát és kikövetelni
maguknak az élettől, a férjüktől, a fiújuktól, a
szeretőjüktől azt, ami nekik járna. Elfojtják az
érzéseiket, különösképpen a dühüket, megfosztják
önmagukat az alapvető szükségleteiktől.
Megalázkodnak, lassan elvesztik egyéniségüket, és
egyszer csak azt veszik észre, hogy elszállt felettük az
idő és közben csak egy másodperc erejéig voltak
boldogok. Mindenüket odaadták, de közben folyamatosan
éheztek. Éheztek egy csókra, egy szenvedélyes
szeretkezésre, ölelésre, jó szóra, köszönetre.
Elvették tőlük, mi több, ők adták önzetlenül oda a
fiatalságukat, az idejüket, és nem merték megkérni saját
maguk árát. "

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr32532341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása