t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ketrec és nem gubó.

2010.05.12. 16:34 :: csillaglány

..túlélésének kulcsa, a tagadás.
tagadjuk, hogy fáradtak vagyunk, tagadjuk, hogy félünk, tagadjuk, hogy görcsösen igyekszünk a sikerért.. és legfőképpen pedig tagadjuk, hogy tagadunk.
csak azt látjuk, amit látni akarunk, és azt hisszük el, amit elakarunk hinni.
ez működik. annyit hazudunk önmagunknak, hogy egy idő után magunk is elhisszük,
hogy a hazugság az igazság. addig tagadunk, amíg meg sem látjuk az igazat.
még akkorse ha ott van az orrunk előtt.

néha a valóság a semmiből kerül mögénk és csíp a fenekünkbe.
és mikor a gát átszakad, csak úszni tudunk.
a színlelés világa egy ketrec, és nem gubó. csak egy ideig ámíthatjuk önmagunkat.
fáradtak vagyunk. félünk. a tagadás nem változtat az igazságon.
előbb vagy utóbb félre kell tennünk a tagadást, és emelt fővel, villámló szemmel
nézni szembe a világgal. ha az ember folyton csak tagad, a sok apró csepp óceánná dagad.

de vajon hogyan védekezzünk a fulladás ellen?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr501997597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása