t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

our sweet December.

2009.12.07. 14:46 :: csillaglány

nem az vagyok kire gondoltál,
ha nem ismersz, minek gondolsz rám?

 


december harmadika van.. az első nap amikor már van program, csak elfelejtettem hogy mi.
de nyugi már eszembe van. tegnap megadta magát a töltőm, így ma shinenal járkáltam. hazafele meg kaptam egyet erikától. (: ujra kispiiiirooos(:
december 3, 4, 6, 7, 12, 14, 19, karácsony, szilv. majd január valamikor szeged. (:
már alig várom. és még sorra jönnek a dátumok.
__________________

megvolt Patíí szülinapja. nagyon jóléreztük magunkat, megvolt a hangulat is meg minden.
"na most mi vagyunk az uj legjobbbnők" :D karaoke est, meg mindenféle jó(: örülök h ott lehettem. (:

megcsináltattuk ma Dalmával végre. olyan jól áll neki (L)
Patival megvettük a bérletet, plusz néztünk körmös cuccokat (:
a mai nap jóvolt. ja és
BOLDOG SZÜLINAPOT TIMIIII! (: remélem örültél(:

_________________

jolvan, akkor kimegyünk autóval. ezen nem mulik, mostmár komolyan. (:

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet barátok szülinap bécs ádi pati dalma

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr611580383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása