t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

19.

2009.11.10. 00:00 :: csillaglány

örülök h velük élhettem át.
a hét elején teljesen úgy indult hogy ez a buli egyáltalán nem fog rólam szólni.
majd mikor elértünk a péntek délutánhoz..
amikor megláttam őket a megállóba.. sokaan. annyira jó érzés volt.
nekünk még lekellett szaladni benzinkútra.. megláttuk janit és tündit(:
szaladtunk be, puszi ölelés. majd felfele verseny(:
vittünk malibut(L) azt szürcsölgettük patiival. majd éjfélkor elkezdtek énekelni, amivel úgy megleptek :$ mindenki jött oda.. patiéktól kaptam egy marilyn monroes képet, dávidéktól a kedvenc autóm(: soksoksok csokit. szivemtől cango&rinaldit(: :$
és egyszerűen annyira jóvolt.. hogy odajöttek megöleltek. hoztak tortát. volt zene. és teljesen úgy éreztem mintha ez az egész rólam szólna. pedig nem. Pötinek és Tamásnak is szülinapja volt. jó volt a beszélgetés Patival a tornácon.. csak mi ketten. jó érzés, hogy bízik bennem és megtudunk beszélni dolgokat.. olyan aranyos lány. mindenkinek kívánok egy ilyen barátnőt. tündivel is beszélgettünk picit, örülök h ő is ottvolt(:
2 fele hazamentünk, de ajj(L) így átlépni a 19be. köszönöm nektek!

szombaton úgy keltem hogy már ittvan ádám. morcos voltam mert nemszeretek úgy kelni ha ő szépen felvan öltözve én meg kikelek az ágyból kócosan meg álmosan.
elkészülgettem, anya tálalta az ebédet.. annyit ettünk h majd kidurrantunk. kaptam tortáát, méghozzá barchettásat(L) meg a cipőm is megkaptam(: egész délután feküdtünk a nagy hasunkkal. majd hozzájuk mentünk.. és kitaláltuk h menjünk el bowlingozni.
összecsődítettük a bandát és indulás. 2.szorra bowlingozok és 2óra alatt aligha dobtam 70pontot összesen.. ha nem mondok sokat:D sorra 0 :D de élveztem mert ottvoltak velem(L) aztán este fürcsiszeretgetés és alvás.
a reggeli "szemenköpést a darázzsal" meg sem említem :D:D

szeretlek titeket!


 

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szülinap szeretet

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr491514259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása