t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nézzrám.

2009.05.20. 00:21 :: csillaglány

szóval igazából nemtudom mivan. legszivesebben azt mondanám h " nembirom kiii aaaajjjj uristen" de nemmondom most ezt. rajta áll.

ésszerű-e a szerelem? a szerelem ésszerűtlen. itt nem hallgathatsz a józan eszedre.. hiába is akarsz. ha arra hallgatsz, nemszerelem. a szerelem őrültség két ember között.. akik viták árán is tudják h ők azok. igen ők. akik kibirnak együtt mindent, mert ketten vannak és egymáséi és ... elszálltam.
igazából a szerelemről kezdtem el beszélni? miért? fogalmam sincsen. hisz igazából nem lehet definiálni. hiába mondom el mit szeretek benned, te nem érzed át azokat amiketén. áh hagyjuk a p*csába.

kicsit félek attól h tönkreteszem magam a saját hibámon kívűl.. eddig is keveset ettem.. mostmár egy félszelet kenyeret nem tudok megenni :S összeszűkült a pocim. gyomorideg visszajött, és folytonos hányinger a nemevéstől vagy az evéstől. :/ igazából majd lesz valami.

igazából megszerettem ezt a szót h igazából.

holnap coctail with bijá_   éjjó.

ma jovolt suli után:] és igazából hédi feldobott. csinált nekem extrém körmöt, mert már rég csinált.. és beszélgettünk emberekről, dolgokról.. és mikor eljöttem tőle, olyan felszabadultnak éreztem magam.. kijöttem a bérházból, meleg volt, alkonyat, hallgattam egy kis caramel-párórára-t, és mintha nemis tudom.. az uj dolgok kicsit feldobhatják a napod. ahogy tündi irta régen.. ha mindent helyretennél  a szobádban és magadban, sokkal jobb lenne minden. hamarabb feltudnál állni..

merthogy PADLÓ.





[
Mozdulatlan a tél
Hiába keresi még
Azt a fényt mit a hajnal ébreszt fel

Szép a reggeli ég
Úgy tűnik szomorú még
Messzinek látszik minden apróság

Talán futnék még, de már nincsen hova mennem..
]

Szólj hozzá!

Címkék: élet hiány állapot érzések csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr711132564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása