t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

amikor énmégmegseszólalok te tudod a szót, előtted nincs titok, érzelmindenHangot.

2009.03.30. 17:25 :: csillaglány

[ 2009.03.27.]
péntek este. pezsgőzés. incsifincsi. nyamm. röhögés a konyhában kifulladásig. nem kínái,sárgáá!:D pizza. pizzásfiú?:D Lulu. Bébigörl. F. iga' milyenjó? tanyasi. busz. centrum. "de Szikszó az egy váááros:Q " otthon. csucsu. szeretet [L]

[ 2009.03.28.]
szombat. suli. szívás. hazaszaladgálás. cikcó:D. Lulu. család lekenyerezése. "már a családom se szent?:D" kutyázás. uncsi. teló ZSF. virtualdj. "oooolyyaaaaattt keverteeem" °büszkefej° röhögés. monopoly 5percben. pörgés. leszedálás. Manó. cappuchino. tűz nélkül cigizőőők :D. "hova valósi vagy kisanyám?" :D. 2körrobogó. beszélgetés. gergőpánik. "megcsííípett egy hernyóóó mitcsináljaaaak?:O" hazafele. beautiful things&hot. kaja. majdtrója. telefoncsörgés. szaladj ki 5percre. szeretet. csucsu. :]


[L]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr801035576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása