t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

hajnali hülyeség.

2009.01.11. 01:04 :: csillaglány

Zsyna. says:
de beletörödök a tudatba h sose ismerem meg:D
[amesearcú[L]ány.] says:
kitudja
[amesearcú[L]ány.] says:
felmegyünk egy tabura
[amesearcú[L]ány.] says:
és épp neked megy
[amesearcú[L]ány.] says:
te meg
[amesearcú[L]ány.] says:
papajooo O.o
Zsyna. says:
az meg: na még egy rajongo… -.-”
[amesearcú [L]ány.]says:
és szívinfarktus:D
Zsyna. says:
azt fellök és tövább megy :D
[amesearcú[L]ány.] says:
:D:D:D:D
Zsyna. says:
ursiten…
Zsyna. says:
h összeomlana a lelkivilágom:D
[amesearcú[L]ány.] says:
:D:D:D:D:D
[amesearcú[L]ány.] says:
énmeg úgy neventék
[amesearcú[L]ány.] says:
mint még soha :D:D
Zsyna. says:
én meg
Zsyna. says:
leinnám magam
Zsyna. says:
be narkoznék
Zsyna. says:
szereznék egy fegyvert
Zsyna. says:
benyitnék az irdojábába
Zsyna. says:
rászegezném
Zsyna. says:
leadnám a nagy lelki drámát mint a filmekben:
Zsyna. says:
én mindent megtettem
[amesearcú[L]ány.] says:
hahaha :D:D:D:D
Zsyna. says:
de te nem vettél rolam tudomást
Zsyna. says:
ezért meg kell HALLLNOOOOOD
Zsyna. says:
és puuuuuuuuuuuuuuuuufffffffffffffff
Zsyna. says:
azt szevasz
Zsyna. says:
aztán felszednélek téged
Zsyna. says:
és menekülnék
[amesearcú[L ]ány.] says:
hahaha :D
Zsyna. says:
és mi lennénk a lezbikus boni és klájd
Zsyna. says:
:D:D
[amesearcú[L ]ány.] says:
te hülyevagy :D:D
[amesearcú[L ]ány.] says:
hahaha :D:D:D:D
[amesearcú [L]ány.] says:
bűnrészesség
[amesearcú [L]ány.] says:
én nem leszek veled leszbi ha lecsuknak:D
Zsyna. says:
véletlenül se öt lesem most iwiw-en
Zsyna. says:
mielött azt hinnéd *cukin néző szmájli*
[amesearcú[L]ány.] says:
hahaha :D:D:D
[amesearcú[L]ány.] says:
áááá
[amesearcú[L]ány.] says:
nemgondoltam ienre:D

 

imádom:D érted? egyszerűen imádom. szerelmem. kész :D [L]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr68870224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása