t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

a régi cécó új formát ölt.

2008.12.05. 13:15 :: csillaglány

Lassan megyek Husihoz, de előtte még írok pár sort. Most amúgy csak arra vágyom, hogy vele legyek, és ne érdekeljen semmi más. Annyi szarság jött össze az elmúlt két hétben, hogy egy picit pihennék.
Tudom, hogy sosem lesz rendben az életem, de most egy kicsit offolok. Most jött el a két hét eredményeként hogy egy kicsit mindenkit kikapcsolok magam körül. Nem akarok senki gondjával törődni, elég a magamé. Ez a sok felvételi vicikvacak, nyíltnapok, tablókép kikészít.
És ezentúl azt is megfogadtam hogy megtartom saját magamnak a "gondjaimat", lelkis szarságaimat, mert minek? ha valaki látja hogy valami nemjó, úgyis megkérdezi. de mért jó az ha utána a fejedhez vágják hogy csak arra kellenek az emberek h meghallgassák a lelki szarságaimat. úgy vagyok vele amúgy hogy egy barát vagy barátnő, attól az h meghallgat. ezt pl. nem értettem zsynába se most. hogy csak arra kell nekem. meg ha kell vlmi. felsorolta: peti, tetkó. kérdem én.. van rajtam tetkó? nem.. petinél dolgozok? nem.. akkor? viszont én egyből ottvoltam amikor partiszervízelni kellett. mégse vágom a fejéhez. valahogy nem elvem hogy flegmázzak minden kis apró szarért a barátnőmmel. nem fogok bocsánatot kérni, nagyon sokszor megtettem már, sőt sokkal többször mint ő, mert nekem fontos volt. sőt még mindig az. de hagyom hagy élje a szép életét, nem akarom hogy bezavarjak a képbe. szóval szrtlk.

valamit akartam amúgy még írni. de elfelejtettem. :(
na de majd este.
pábébi*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr78805812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása