t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

belőlem olvass.

2008.10.29. 20:53 :: csillaglány

hm.. szar dolognak érzem, hogy a mellettem lévő emberek nem figyelnek oda a részletekre. csak így eszembejutott ma, hogy vannak olyan apróságok amiket úgy szeretek, de tényleg hétköznapi dolgok, és másoknak ez olyan általános dolog h meg se jegyzik.
volt egy ember az életemben, aki tényleg megjegyzett rólam minden kis apróságot.. de ennek az embernek is addig voltam érdekes amíg bizonyossá nem vált a számára hogy barátságtól nincs több.
néha ez az ember hiányzik, mert meglepett ezekkel az apróságokkal a legváratlanabb helyzetekben.
sajnálom hogy így eltávolodtunk és azt is sajnálom hogy ennyire elfajult a helyzet. lehetnénk normálisak is nemigaz? de nem ez a lényeg. hanem maga a dolog amit érzek. ami üres.

mondd, te emlékszel arra amikor azt mondtam hogy szeretek a kocsiból kibambulni miközbe szól a zene?
emlékszel arra, hogy vasárnaponta sosem tudok aludni?

 

 [ ha tényleg tudni akarod, ha tényleg láthatóvá tennéd akkor nem mutogatom a hátam, belőlem olvass, de mélyre nézz.. ]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr59739307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása