t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

figyeljünk O.o

2008.04.07. 14:18 :: csillaglány

"figyeljünk a szavak érzelmi, hangulati tartalmára"  - tanultam ma ügyviteli órán. az emberek nem figyelnek arra hogy mit mondanak másoknak. és arra sem hogy hogyan mondják. sok dolog megtud bántani valakit. ezt saját magamon tapasztalom a legjobban. szerencsére már nem vagyok olyan érzékeny mint tavaly. valahogy lehet kinövöm vagy én nem tudom. de még mindig sok dolog rosszul esik. akárkitől. akármikor.
rossz kedvem van és nem tudom miért.. már megint. úgyérzem sürgősen nyárnak kell lennie. az a sok élmény mint tavaly... felejthetetlen volt. és mivel most új terveim vannak..kicsit félek is tőle.az hogy majd nem látom azokat akiket szeretek. azt mondják majd h találkozunk aztán mégsem. már volt benne részem..és nagyon rossz. de bízzunk abban h Ő megígérte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr84415168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása