t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

vanília

2013.10.28. 18:21 :: csillaglány

még soha nem álmodoztam senkivel annyit, mint veled. karácsonyokról, házakról, patakról. boldogságról. szilveszterről New Yorkban, lakásról Londonban, földközi-tengeri hajóútról, európai vonat körútról. titkos találkáról Balin, meg tetoválásokról. autókázásokról az erdőben. egy közös ágyról, meg medencéről. de leginkább boldogságról. karácsonyi fényekről. szeretetről. és néha szerelemről is. még soha nem álmodoztam senkivel ennyit. mesékről, melyekben habos szoknyám van, azon unikornisok, és így leszek a társad egy életen át. de néha van az úgy, hogy nem sikerülhet minden. jön valaki, aki összetöri. vagy valami. vagy mondjuk én magam. azzal, hogy elmúlik a hitem a tiszta lapokban. azzal, hogy lehet nem is hit kérdése ez az egész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr505603425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása