t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.08.28. 02:12 :: csillaglány

ma hivatalosan is hazaköltöztem, ami nem volt túl jó.. többszempontból sem, de ez most mindegy.. elkezdhetem legalább berendezni a szobámat, ami pozitív dolog.
ma eszembejutott, hogy egy hetünk van még és Debrecen.. kicsit félek, pedig nem olyan nagy változás. végülis, nem is biztos hogy pontosan ettől a változástól félek.. hanem minden mástól. tulajdonképpen félek, igen.. de ugye ezt hányszor ismerjük el magunknak? 
lehet önmagunktól félünk a legjobban.. hiszen.. ha attól félünk h valaki elhagy minket, akkorsem ez a konkrét félelem oka.. hanem magunkat féltjük igazán, hogy a szívünk darabokra hullik, és nem leszünk elég erősek ahhoz, hogy megálljunk picit és összeragasszuk. nem vagyunk benne biztosak hogy össze tudjuk azt valaha.. vagy ha mégis, akkor félünk egy ujabb dologtól.. hogy ujra megtörténik velünk. 
igen... önmagunktól félünk..

kicsit eltértem.. na de nem is baj.
éppen olvasok egy könyvet, de laptopon nemtúl kényelmes, ezért valamelyik nap rendelek egy e-book olvasót, amit nagyon várok már.

jut eszembe.. megcsináltattam a várva várt 3. tattoo-mat is, amit már most imádok. a vicces az egészben az, ami még kicsit meg is nyugtatott, hogy anyának tetszik : )

most pedig készülök csucsulni, az uj szobámban, az uj ágyamban!

jóéjt mindenkinek! ♥

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr423184821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása