t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

az édes sosem olyan édes..a keserű nélkül.

2014.02.16. 00:06 :: csillaglány

szörnyű álmom volt. 
futottam..
át a házak között, a játszótereken, a kis utcákban..
és te futottál utánam.
tudtam hogy utolérsz.
megálltam és sírtam.
te odaértél és azt mondtad:
bármi történjék is, mindig szeretni foglak.

régen rázott meg így egy álom. ma sütött a nap..ültem a kanapén és azon gondolkoztam, hogy sosem múlik el?
mindig ezen fogok örlődni? örökké? 
hogy miért nem voltál ott amikor kellett..
elolvastam az emaileket..amiben bizonygattad hogy mindent megadnál nekem, hogy boldog legyek.
de amikor kértem.. nem adtál semmit. csak kételyeket.
kételyekkel meg nem lehet élni. szükségem van a biztonságra.
ki kell hogy zárjalak végre.. de mindig ottvagy. ott vagy mindenhol.. 
miért nem küzdöttél ? értünk.. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr635816223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása