t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

march

2013.12.18. 23:10 :: csillaglány

Sokszor azon kapom magam, hogy merengek az eletunkon. Hogy vajon milyen lenne ha meg mindig mellettem kelnel fel reggelente. Hogy vajon arra kelnek-e hogy olelsz. Hogy csokkal keltenel-e mint regen. Hogy vajon felkelnel e mesztelenul a feher agybol es csinalnal e reggelit. Mikozben ujra es ujra megkivanlak. Hogy akkor is szeretned e a tonhalas piritost..

Es hogy folytatodna a napunk. A mindennapjaink. Ebed, tv egymas karjaiban. Majd vitazunk hogy mit nezzunk este. Vagy hogy ne kockuljon egyikunk sem a gep elott. Veszekedunk. Bantunk. Megbanunk. Olelunk.. Olelkezunk. Egymasba feledkezunk. Napestig. Mint mindig. Birnad e, birnad e mindennap? Vajon ott lennel e velem mindennap? Gyonyorunek neveznel e? Szerelmemnek. Elneveznenk egymast mindenfele gugye nevrol.. A paplan alatt eros vagyok. Nem felek. Csak toled. Toled felek igazan, es feltem eddigis. Tolunk. Vajon ott fekudnel e velem egesznap az agyban? Fekudni a mellkasodon, hallgatni a szived. Itthon vagyok? Mi ez az erzes?

Vajon foznel e paradicsomlevest, vajon varnal e palacsintaval? Vajon ketten leteznenk e egymasnak? Vajon bejonnel e utanam a zuhany ala, es hagynad e hogy en nevezzem el a kiskutyankat?! Vajon ha elutaznek jonnel e utanam? Jonnel e velem? Es vajon eljutottunk volna a vilagitotoronyhoz? Mi tortent volna maskepp? Vajon varnad e hogy hazaerjek? Hogy az ikeaban bolyonganal e velem a lakasdekoraciok kozott? Merengek. Merengek, hogy ha uj lakasban kelek majd fel, ott leszel e. Hogy minden csak illuzio..?! Hogy csak fejben letezik vagy igy is tortent volna/tortenhetne. Mi lenne? Van ra magyarazat.

Szakadjunk el, szakadjunk szerte szet. Ezer darabra. Vajon altalad leszek egy egesz? Veled mi tortenik? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr1005698786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása