t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

dream.

2013.09.15. 17:23 :: csillaglány

álmomban mindig próbálok olyan helyen járni, ahova a legjobban vágyom.
ez általában kevés sikerrel jár. 
lehet ezt az időjárásra fogni, arra hogy valami rosszat ettem, vagy csak simán a tudatalattira. hiszen oly sok dolog van, amit az ember nemtud. sem befolyásolni, sem kordában tartani. a rémálmokat okozhatja a tudatalattink, a belső félelmeink, démonjaink.. akik alig várják, hogy besötétedjen és a felszínre törjenek.
és hogy ez mit vált ki belőlünk?

menekülünk..

szüntelenül menekülünk a belső démonjaink elöl. menekülünk az álmainkba, de ugyanott találjunk magunkat.
a kellős közepén.. akármennyire próbáljuk palástolni, tagadni, az nem szűnik mindaddig amig szembe nem szállunk vele. olykor küzdünk, harcolunk, győzünk vagy vesztünk.. megkönnyebülünk.
talán egy jó álomban találjuk magunkat. talán egy szigeten, talán álmaink szigetén álmaink pasijával. hiszen olykor a jó démonjaink is győzedelmeskednek a sötétség felett.

De....

Kié a választás?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr825515494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása