t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

mi ez az érzés?

2013.08.26. 19:07 :: csillaglány

nemtudom mivan velem..a gyomrom egésznap liftezik megállás nélkül. remeg..
mi történik, vagy mi történt? ez nem az a boldog liftezés ami eddig volt.. ez a félelem.
de mitől félek? azt hiszem tudom..
félek, hogy ilyen kis idő alatt megszerettem vlkit, aki talán még az elején..mikor még minden tiszta volt, kedvelt. de mindig minden olyan mocskos lesz. undorodom az egésztől.
fojtogat a sírás, ha arra gondolok mennyire akartam ezt most. éppen azért, mert az elején nem is érdekelt. és most, hogy valami.. közbe tudta felkelteni az érdeklődésem..az valami felemelő.
kitudok lábalni mindenből, amiből akarok, ezzel semmi gond nincsen.
de végre, hosszú idő után..valamire azt tudtam mondani hogy kell nekem :-)

ha ez nem marad.. tényleg elmegyek innen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr465479375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása