t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

you are you are you are... ?!

2013.03.25. 13:39 :: csillaglány

 

a legjobb barátnőm mondja mondja mondja nekem napok óta, hogy:
"Dóri! ez sem kell neked. ez sem te vagy, ez sem az amitől te boldog vagy! én azt mondom, szálljki, és ülj bele abba a rózsaszín buborékba ami előtted van."
aztán egy kicsit elgondolkodtam... eszembejutott a csütörtök esti buli, és az a 2perc amig elbambultunk.
az annyira megfogott, hogy nem megy ki a fejemből. folyton visszaakarnám pörgetni az időt, de csakis arra a 2percre, amiben igazából semmi de semmi nem történt. csak a fejemben. a szemek játéka volt..

nem akarok én senkivel sem lenni. a barátaimat akarom, akik átjönnek hozzám dvdzni, akik velem fetrengenek egésznap ha ugy van kedvem, akik csinálnak velem hülye képeket, akik sütnek nekem palacsintát mert azt szeretem a legjobban, akik eljönnek velem állatkertbe, akik elvisznek majd tigrist simizni, akik megmondják milyen hülyeségeket vagyok képes csinálni. akikhez énis átmehetek egy félresikerült kávénak hitt nagyonfinom kávéra, akiknél csak betehetem ugyanazt a zenét 10.-jére mert nemtudok róla leakadni.. sorolhatnám persze..de tényleg erre vágyom. unom a taktikát, unom hogy alkalmazkodjak valami olyanhoz amihez egyáltalan nem akarok, unom hogy megszabják mit csinálhatok és mikor. nagyon depresszív a hangulatom a tegnap estéhez képest.most este tök jó volt látni a fényeket megint olyan magasból.
és ami még megmaradt...

" - nyúlj bele a zsebembe!

* neeeeem

- ne félj már, válassz! jobb v bal?

* jobb

- jó választás volt! nyertél! "

Tarts ki. Fogd vissza magad, akármilyen nehéz is. Hiszen van, hogy te annyira vágysz a szeretetre, hogy mindenben azt látod meg, hogy a tiéd. Hogy az lesz, aki neked pont elég lesz. Ami pont kielégít. Aztán meg történik valami, és rájössz, hogy valójában csak szeretted volna. Annyira szeretted volna, hogy ő legyen az, közben meg nem is rá vágysz, csak egyszerűen hiányzik. Hiányzik valaki, aki megölelne, aki melletted lenne. Ezért kell nyugton maradni. Nem nagyon akarni, nem hagyni, hogy az érzelmeid uralkodjanak el rajtad, hanem egyszerűen csak próbálni megmaradni egy normális szinten, olyanon, ahol nem határozza meg a napodat egyetlen személy jelenléte. Szeresd, ha érzed, de legyenek feltartásaid az elején, mert van, hogy a saját érzéseid csak a szeretethiány kivetülései, és nem is valósak. Ha egy hónap után is érzed, azzal már számolhatsz, de ne higgy a
fellángolásoknak. Tudd, hogy melyik az igaz, és a nem valódi. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr215164163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása