t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ma

2012.11.29. 18:20 :: csillaglány

éppen a sok szabadidőm halmozom fel munka közben. nem is tudom miért most gondoltam arra hogy irok. elégedettek a munkámmal! huuurraayyy..! mondjuk ezt el is vártam. igazából nem is nagyon érdekel ez a munka, csak örülök hogy van. mindenképpen tovább mennék, fentebb, más irányba.. jobb esetbe remélem kicsit ki is szakadunk innen is a véremmel és megtapasztalhatjuk milyen kint élni. ha már egyszer elköltöztünk otthonról, tapasztaljunk meg mindent, nemigaz?! 
jut eszembe..vérem.. ma szereztem egy meglepit az ikertesomnak, alig várom hogy 11körül hazaessek a munkából és odaadhassam neki. :-) 
ma nincsenek nagy bölcseletek a tarsolyomban, pedig a fejemben nagyon sok kavarog. ha picit több időm lesz, biztos vagyok benne hogy bölcselkedek egy kicsit. de addig is, kérdem én.. miért találnak meg az idióták? tettem valamit, amivel ezt kiérdemeltem? néha kicsit meg is ijedek, hogy túl sokat tudnak rólam az emberek..néha meg túl keveset. na de most nem is ez van terítéken, hanem hogy ma két ember flörtölt velem.
1, egy 40-50 körüli taxis úr, aki elmondta hogy milyen jó a szövege de fiatalon sokkal jobb volt, majd rátért az általam amugyis hanyagolt világvége témára. éppenhogy megnyugodtam, hogy nem lesz semmiféle látomásokkal teli sötétség blabla, mire közölte hogy de igenis lesz. mert ő érzi. hát remélem ha lesz akkor nem itt a tv2-be ér a nagy sötétség... :/
2, bejön egy másik úr, aki köszönés helyett felkiált hogy DE JÓ A SMINKED! úristen de gyönyörű szép a szemed. hu hát köszönöm. majd amig a többiek próbálták eligazítani, folyamatosan szugerált engem, mondogatta hogy milyen szerelmes, beszéljünk facebookon. na oké.

nem történt semmi.
mai mondat amin nagyon mosolyogtam és szabályszerűen nekem esett jól.. egy műsorvezető ezzel a mondattal hagyta itt a feleségének a kocsikulcsot: "a feleségem jön érte, egy nagyon szép szőke nő"
és istenem hát annyira szeretném hogy az én párom is így beszéljen rólam másoknak.

mégis van mára egy bölcsesség:


A társadalom zöme számára a karácsony az a három nap az évben, amikor megpróbálnak úgy tenni, mintha szeretnék egymást. Én viszont úgy gondolom, hogy ha május ötödikén vagy február másodikán, vagy akár ma reggel két ember szívből, tisztelettel és szerelemmel tud egymáshoz érni, amikor kinyitják a szemüket - az azt jelenti, karácsony van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr104938158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása