t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

I've been locked out of heaven

2012.10.04. 13:50 :: csillaglány

ooooly rég nem jártam itt hogy hű-ha. pedig mindig sokminden történik, főleg itt Pesten.
imádok itt lenni, imádok itt mindent. imádom a szórakozóhelyeket, az éttermet ahol dolgoztam, az ottani embereket, a kávézókat, a hidakat, a teraszunkat és még a lakótársunkat is Kittit :-D 
őt azért bátorkodok kiemelni, mert vele kitudom élni a kiabálásos "perverzióim".. itthon vagyunk csak ketten és üvöltünk egymásnak át a szobából :-D 
lehet visszakéne szoknom arra, hogy írok ide. most hogy beteg vagyok, egész kellemes. 
a magánéletem még mindig bonyolult, bár már inkább nem is figyelek oda a kellemetlenségekre, átsiklok felettük. egy ideig zavart, téptem rajta magam, de rájöttem hogy felesleges. 
egyszer lesz olyan, akivel nem kell küszködni, akivel minden magától megy a rendes kerékvágásban..akinek nem kell a szájába rágni semmit, aki tudja mikor mit kell tennie. :-) 

Nos.. szeretettel várom! :-)



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr924819785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása