t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

I don’t know how earn you back

2012.07.07. 00:02 :: csillaglány

tegnapról irok most csak, ami egész jóra sikeredett :-D
reggel meglátogatott az egyik legjobb barátom, reggeliztünk, beszélgettünk, majd megérkezett a 2 lakótársam.
mászkálgattam a lakásban ide-oda, meg zenét hallgattam, beszélgettünk, AZTÁN bementem dolgozni :-D
elmentem egy kispapucsba, szoknyába, atlétába..mikor megérkeztem megláttam a két vadiuj vizfujos ventilátort, előtte álltam vagy 10percig :-D és gyanus volt, fujt a szél, aztán 2óra eltelt, elkezdett villámlani, meg fujni mégjobban a szél. na beindult az őrültekháza, mindenki szaladt be, szedtük le az asztalokat, én leöntöttem a szoknyám tejjel, aztán mondták vigyük vissza a fagyit. megkértem lacit segítsen, visszafele a kocsival elkapott minket a legnagyobb eső, meg szééél..én sikitoook meg röhögök mint egy hülye, ouristen milyen hideg volt :-D 
állunk kint, mert kizártak minket, de erőt vettem magamon előre futottam, az étterem megtelve én meg rohanok be szétázva :-D mindenki kérdezte hogy fotózáson voltam? :-D utána bementem a konyhába, ott jó meleg volt, mert nagyon fáztam már, mondták hogy hazavisznek, de jött értem ákosmegdalma. hazavittek 10kor, elkezdtünk iszogatni, megjött roni, kitti :-D ittunk és ittunk és ment a zene. majd megérkezett márk is, kicsit ittunk még, majd mindenki elment aludni, lassacskán mi is, reggel meg nagyon nehéééz volt felkelni :-D 
ez ilyen nap elmesélős poszt volt, nem is nagyon szoktam ilyeneket irni. nem is sok ilyen lesz.

hello*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr884633912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása