t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2012.04.06. 14:53 :: csillaglány

éppen töltöm az angry birds space változatát gépre, de nem nagyon akar jönni :-(
nem is értem hogy miért.. 
valamelyik nap leszedtem egy tökjó kis alkalmazást gépre meg telefonra, az a neve hogy dropbox. amit gépen belehuzok a dropboxos mappába, azt bárhonnan eltudom érni telefonról, vagy másik gépről. nagyon tuti :-) 

hiányzik a boldom. nemhittem volna, hogy hiányozni fog a mostani mellett..de tényleg nagyon hiányzik. biztos veszek majd egyet :-) egy olyanomnak lennie kell, hiszen az a bb-k bbje :-) 

felesleges dolgokról fecsegek. nagyon kivagyok merülve.. 
igazából már azt várom a világon a legjobban, hogy kinézzük a lakást, munkát, a kiskutyát, és összeköltözzünk :-) istenem.. nagyon várom már.
mellé kinéztem az uj tetoválásom is, egész egyedi lesz.. csak gondban vagyok, annyi szöveget szeretnék, és sajnos dönteni kell. bár előtte valahogy megkéne rajzolni az egészet hogy egyáltalán úgy mutat-e ahogy elgondoltam. :-) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr584367940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása