t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

around.

2012.01.17. 13:23 :: csillaglány

az a baj, hogy tanulás helyett megint inkább azon jár az eszem hogy inkább összepakolom a szobám..
amit már orvosolok pár napja, de mindig abbahagyom valami miatt..pedig amugy nincs is rendetlenség.
jólenne ha a holnapi szervmag vizsga sikerülne, ha mondjuk ugyanazok az esszé kérdések lennének mint az előttünk lévőknek.. nincskedvem menni :/ se holnap, se szombaton a másik szarra..

még mindig nem jött meg az óránk.. :-( pedig már karácsonykor a kezünkön kellett volna lennie.. remélem ezen a héten még megérkezik, mert azt  akarom felvenni Patrik szülinapjára. amire már az ajándékot is kitaláltuk..nagyon jó lesz szerintem :P 

jut eszembe! olyan jo thomas nyakláncot rendeltem még a karácsonyi pénzemből.. ooouuristn de várom azt is.
mondjuk amugy itt ilyenekről beszélek, közbe meg ugy bevagyok fordulva mint a kkk...
ha kivánhatnék most egyet, ami azonnyomban teljesül, akkor pesten szeretnék lenni!
utálom pestet, gyűlölöm.. de ha macska ottvan, akkor ott kell lennem.

tegnap Patrikoztam végre valahára egy kicsit.. kevés volt az ahogy a vv párbajon üvöltöttünk hárman a telefonba hogy KINGAAA vagy ők ketten hogy PEEETIII :D aztán irja nekem Timi, hogy oké..kinga miatt most megveri Patrikot :D
én nagyon nevettem. szóval bemutatkoztam az anyujának, visszacseréltem kisebbre a karkötőm, és tetkot rajzoltam Mátéra. nagyon sokat nevettem, olyan jol felviditottak :-)
aztán estére ujbol elöjött a hülyeség.. miszerint olyan érzésem van, mintha 2,5 év nem is lett volna..mintha meg sem történt volna. és ez iszonyatos érzés.. de aztán megmagyarázták, hogy ez azért van, mert így lett intézve. elintézte nekem hogy így érezzek és ez tényleg szarérzés. dehát lehet ezen még mindig csak én pörgetem magam.. sőt több mint valószínű hogy én vagyok csak ilyen érzelgős hülye f*sz.

úúúúgyhogy megyek is, tipegek egykicsit a szobámban és ugrálok és táncolok és hülyén énekelek*

tumblr_lwbky5QKHd1r7769mo1_500.png 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr723570400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása