t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ez nem az a lány, akiért nem kár..

2012.01.13. 11:38 :: csillaglány

macska.

volt pár percem géphez ülni. 
tegnap este nagyon jól sikerült, kellemesen csalódtam, valahogy így mostmár jobban érzem magam.
már csak az időt kell átvészelnem, ami majd a tudomásomra jut.
edzenem kell combra, kilett adva a feladat, viszont amit nagyon bánok, az az hogy nem vagyok sportoló.
most bármit megadnék azért, ha anyáék beirattak volna bármi sportra kiskoromban, és ma már az élmezőnyben
lehetnék. késő elkezdeni valamit? csapatban már biztos.  
vannak tervek, elképzelések..

várom már a fotozásunkat, hiszen az előző sorozat is jól sikerült, csak ugye nem teszem ki sehova :-)
a Dóriét talán annál jobban várom! :$ hiszen ott a tudásom kell megmutatni..legalábbis hogy kreatív vagyok-e vagy sem. nagyon tetszik az uj haja, féltékeny is vagyok rá :-) ♥ 

mostmár elkéne dönteni melyik tabot kéne megvenni, mert már ez így nemállapot... most hogy így belegondoltam mennyi dologra lenne éppen szükségem :O vitaminok, lábsúly, edzőcipő..

tumblr_lvyr8dgdvE1r7769mo1_500.png 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr93542306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása