t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

?

2011.09.02. 16:31 :: csillaglány

nemtudom mivan velem.. valaki megállíthatna egy pillanatra és elmondhatná.
bár kitudná? ha énsem.. 

most egy kicsit lennék egyedül, de mégsem.. amikor nem kell az eszembentartanom semmitsem, nemkell időre mennem sehova, csak kifeküdnék valahova.. 
vagy mint álmaimban.. az üvegfalas ház, tengerparttal.. nemtudom de egy kicsit bevagyok fordulva.. pedig még szülinapom sincsen, se semmilyen ünnep. úgyhogy nem is értem. 
 

 gyere ülj bele babám...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr813198033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása