t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

elhatározás kérdése.

2011.06.28. 00:36 :: csillaglány

próbálom elhatározni magam, de úgy hogy visszavonhatatlan legyen. rossz, hogy mindig visszalépek.. 

furcsa ez a város. nem szívesen élek itt. lépten nyomon olyan emberekbe botlok akikbe nem szeretnék. vagy mert (csunya ezt így leirni), de undorodom tőlük..egyszerűen a látványuktól.. nem kell nekem látni őket. tudom milyenek, pont elég gusztustalanok ahhoz h többet ne jöjjenek velem szembe az utcán. vagy olyanokba akiknek az orruk 3méterre van az arcuktól, mert annyira elképesztően azt hiszik hogy valakik és fentebb már nem is hordhatnák az orruk.. vagy olyan emberekkel találkozol össze akik rádnéznek lenézően, viszont otthon az az első hogy rádkeresnek, vagy az életedre. vagy csak szimplán összetalálkozol valakivel, akihez sok emlék fűzött és visszavágyódsz, vagy szimplán megnyomnád a törlés gombot. Én megnyomnám azt a gombot.. 

aaah teljesen mindegy milliónyi lehetőség van amit nem szeretek. 
nemtúl jó itt lenni. de az az igazság, hogy mi a biztosíték arra, hogy máshol jobb?

pénteken kertiparty volt:) nagyon jovolt. mindenki élvezte. uj barátok, megannyi meglepő hír :O Patival meg Dalmával az volt az első hogy megvitattuk most milesz.. kik hol mennyi miért :D de nem volt semmi félnivaló, mert végül győztünk :D ezt szerintem még csak én értem. jókat ettünk, jókat ittunk nameg persze :
"Ki hívott??? Csak nem...?" "Najo, akkor HÍVJUK FEL!" :D nemsok hiányzott :P 
szeretlek titeket ♥

és amit egész este emlegettünk:D : JÁNGDZSÍ
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr43020521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása