t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

összefoglaló.

2011.04.27. 14:46 :: csillaglány

huu nem is tudom hol kezdjem.. tartalmas volt ez az időszak, a rosszdolgokról talán most nem írnék. a jókról is csak nagyvonalakban.

Tesómat felvették! ezaz:) ez jóhír, mert így odamegy ahova szeretne és olyat tanulhat amit szeretne. márcsak egy a kérdés.. minket felvettek-e?

A hétvégi buli, szülinapozás szuper volt! az első akadályokat leküzdve minden stimmelt. megérkeztünk, tüzijáték, ajándékosztás:) csúúcs volt látni ahogy örült neki. utána kicsit megijedtünk ahogy láttuk hogy fél12kor még alig vannak bent 100an kb.. de szerencsére megérkeztek Regire fél1re. az viszont nem volt valami nagy szám:D meg mint a videómon is kiderült, csupa playback volt ami nekem annyi pénzért valahogy kicsit sem szimpatikus.
aztán hazakeveredtünk olyan fél5felé. iistenem már annyira várom a következőt. következő alkalommal fentről fogok sikítani a dalokat.. esküszöm. : )

Tegnapi meglepetééééés :$ szív! szószerint szív volt szívtől szívnek:) ♥ ksznm.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr762859335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása