t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

barátokból nemvolthiány.

2011.03.28. 00:34 :: csillaglány

jóhétvégém volt, sőt.. Dá ma elemezte az ő hétvégéjét és tetszett hogy kiragadta azt a motívumot, hogy a 2 legjobb barátom együtt töltötte a délutánt. igen, ennek szerintem én örülök a legjobban. : ) szóval kis vásárlás, majd Dá komlós. kis semmi, kézen ragadás továbbszáll minden. izgulva megoldottunk egy zht, majd mentem játszóba Dalmához. jóóvolt, este meg régóta először jóvolt msnen lenni.
szombaton fel se keltem még már mentem is Patihoz, körbesétáltuk számtalanszor a népkertet. nagyonjóvolt, sokbeszélgetés, nevetés:) majd hazajötttttt Ádi, búújás,kajcsi, minden:) vasárnap dettó. már alig várom h menjünk fotózni fiukák ♥ : )


 


Keresed az utat de ez nem az ez valami más
Egy tova repülő másodperc egy szempillantás
Egy eszméletlen állapotban átélt utazás
Ami elveszik örökké soha meg nem lesz már..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr112777302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása