t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

tavasz.

2011.03.16. 18:15 :: csillaglány

most olyan jó ez a friss tavaszi illat.. olyan finom, olyan kellemes. egésznap kint ülnék legszívesebben. ma hazafelé gondolkodtam, és eszembejutott, hogy ha visszahozhatnék egy napot az életembe, amit újra átélhetek, de ugyanúgy, pontosan ugyanúgy ahogy történt akkor én kérném szépen 2009. június 12-t. reggeltől egészen lefekvésig. mondanám hogy a 13-át is kérem, de ugye most egy napról volt szó.. szóval azt szeretném kérni : )
mert ha visszagondolok rá, éppolyan melegség tölti el a szívem mint a tavaszi napsütés.

 

na mi van baby, örülök, hogy megtaláltalak végre,
ezer közül is rádismerek, már sokszor nyúltam félre..
tudom, hogy neked nem úgy fest, de a szívem itt van a helyén..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr782744986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása