t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2011.02.14. 13:41 :: csillaglány

ma letudtunk végre mindent Dalmával, elküldtük a jelentkezést. igazából akarom is meg nem is. a lényeg h kell egy olyan puuuuulcsi :D
megint rámjött napok óta hogy irni akarok, csak sosem volt rá időm, vagy hajlamom.. most meg amikor lenne is egy kicsi idő, nem igazán tudom mit kéne.
Valentinnapvaan. nemszeretem amugy, kicsitsem, mert szerintem nem valami reális ünnep, bár felettébb irritáló hogy a 80milliomodikcsitrillió olyan bejegyzést olvasom facebookon hogy fuck valentin, meg igy utálom meg ugy. akkor minek foglalkoznak vele? aki éppen ünnepli és szeret valakit az megemlékezik róla.. ja meg a másik.. irják hogy nem ezen az egy napon kell kimutatni hogy mit érzel a másik iránt. és honnan a kóchengeres retkes ***** szedik hogy valaki csak ezen a napon mutatja ki? :D nemértem. én sem szeretem a húsvétot meg semmilyen ünnepet kb, mégsem hangoztatom nap mint nap hogy minek van.
ez csak amolyan véleménykinyilvánítás volt. megfigyeltem hogy valamikor ékezettel irok valamikor meg nem :o én már ilyenmaradok :D
remélem mihamarabb lesz munka, mert megakarom valósítani azt amit dalmának hangoztatok pár napja, plusz kellene most pár apróságra.

belevetettem magam a lakberendezésbe, nem bííírom olyan szépek vannak..

igazából most kezdenek eszembejutni dolgok amiket bőven leirhatnék :O :D de most hirtelen csak annyit mondok hogy vigyázzatok a tűzcsapokkal! :P 

ja és


: ) xoxo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr52660456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása