t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

felnőtté válás egyre nehezebb..

2011.01.20. 16:15 :: csillaglány

eddig ezen a héten is szaladgálás volt folyamatosan, eddig nemtudtam hogy ez ilyen nehéz, de tényleg kivesz az egésznapos ügyintézés. az is milyen hogy behívnak időpontra orvoshoz és még ott állunk dalmával 2óra mulva is hogy mi az istent csinálnak bent amikor nem hívtak be senkit. majd közlik h várni kell még.. utána hívtak egy 5perces vizsgálatra.. majd délután visszamentem leletért, kérem a 10kotló tyúkanyó egyikétől hogy lelet.. kinyomtatja mondom nem ez..ja akkor nem itt kell kérni.. visszadobja a taj kártyám..azt hittem ott állok ki a vallásomból. majd vihognak tovább a hajfestésen, a mahjongon meg ilyeneken. elegem van miskolcból. külföldön miért van az hogy az emberek tisztelik az időpont betartását hiszen nekem sem ugy van beosztva az időm h csak így kimarad 3óra várakozásra szánva..
ez mindmind panaszkodás, de idegesítő.
tapasztalom folyamatosan h nehéz felnőni, nehéz magadnak intézni a dolgaidat, hogy egy nap 5helyre kell futni, időre avagy csak el KELL intézni. nehéz lesz tényleg ez az egész, de már várom a többit.  : )
folyt köv máskor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr192600410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása