t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nem erről akartam :O

2010.10.13. 11:53 :: csillaglány

rájöttem, hogy vannak hullámvölgyek.. lehet ez azért van mert közeledik a szülinapom..
amit ugyebár hatalmas rosszkedv követ. nem tudom ez miért van, de már a barátaim tisztában vannak vele. nevetek mikor mondja Dávid, hogy szülinap és jön a befordulás :D
már Ádám is mondta, hogy fel kell készülnie arra az időszakra. lehet most nem lesz utána befordulás, lehet hogy most ez a befordulás ami előtte van. de nem lehet megmagyarázni.. talán hogy újabb egy évvel idősebbvagyok? de hisz még csak 20 :D ez általában már 30után jön elő :D
még régebben az volt vicces mikor mondta Dávid hogy jaj ne szülinap.. elgondolkodott hogy mindjárt itt a karácsony.. "dehát te azt sem szereted:O" aztán meg én gondolkodtam el hogy igen, meg a húsvétot és a többi ünnepet sem :D "hát te beteg vagy" : )
igen, meglehet. nem szeretem az ünnepeket.. ünnepkor mindig történik valami rossz. összevesznek az emberek, vagy csak szimplán olyan tulajdonságok lépnek a felszínre amit eddig nem is gondoltál volna.. mindig van valami sz*r. végülis a tavaly karácsony jó volt.
a tavaly előttire gondolni se merek, az az előttiekre meg végképp.
viszont vannak elképzeléseim karácsonyt illetően, de nem most..ahhoz még nincsenek meg a megfelelő dolgok. karácsony szó hallatán mindig Dávid jut eszembe, mert ő mindig annyira beleéli magát a hangulatba..és bár már írtam, de még mindig vágyom arra a karácsonyra amit egyszer elterveztünk.. soksok dísz, barátok, nagy kaja, minden csillog, mindenki kiöltözve.. és baileys : ) na meg persze Bécs, vagy egyéb ilyen hely.
óó Bécs, de ott lennék most decemberben is : ) vagy remélem Prága, ahogy elterveztük/ték. süti?

úúúúristen most karácsonyi hangulatom lett :D basszus Dávid.. bár te ezt még nemtudod.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr332367950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása