t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

amit Dácinak ígértem..

2010.03.06. 22:03 :: csillaglány

meglátok egy üres füzetet és legszívesebben teleírnám az egészet.
mindennel.. érzésekkel, gondolatokkal, állapotokkal, helyzetekkel.
de igazából csak kérdéseim vannak. töménytelen sok kérdésem.
persze majdnem mind érzésekkel kapcsolatos.
emberekkel, az életemmel, munkával, azzal h mi lesz ezek után..
mi lesz holnap? vagy egy év múlva? vagy akár egy perc múlva..
egy perc alatt annyi minden történhet..
születés, halál, baleset vagy kellemes meglepetés.. boldogság,
szomorúság..düh.. és még sorolhatnám, de mindenki tudja
folytatni a sort a maga módján, a saját kérdéseivel.
persze a fő kérdés mindig a miért?.. ehhez kell visszavezetni.

° az érzések kuszák. sosem tudjuk mit miért teszünk.
a józan eszünk sosem győzedelmeskedhet. egyszerűen..
nem adunk rá esélyt. és ha mégis azt hisszük, hogy most
erősek leszünk, és mégsem azt tesszük amit a szívünk
diktál..vagy megbánjuk előbb-utóbb hogy nem tettük meg,
vagy egy következő lépésben úgyis azt tesszük amit nem kéne.
ez így van jól. vagy talán nem jól.

Abból tanulunk amit már átéltünk.
Arról van fogalmunk, amit már éreztünk.
 

Szólj hozzá!

Címkék: állapot bölcsvagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr221814857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása