t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

vicces irónia.

2010.01.31. 00:57 :: csillaglány

D*
"inni is hozzál mert tegnap délután óta nem ittam miattad:D"

Á*
van a táskámban:D a büdös pöcsöm mellett :D

Á*
a 120ezres hd kamera alatt :D

D*
:D:D

D*
de siess mert inni akarok mielőtt kiszájfényezem a szácskám:D

Á*
jolvan :D csak ez a sok kézifékes kanyar lelassít :D de muszáj h legalább szarba nézzenek :$

D*
jolvan addig keresek valami rucit amiben hétvégén csináltathatok pár partyfotót..meg enni is kéne még vagy 2pizzát :D


nevettem sokat ezen az sms csatán :D
meg a buszos párbeszéd amire én büszke vagyok, Ádám annál kevésbé.. : )
Á: aaaaz milyen autó volt? mindig látom de nem ismerem fel.
D: az egy punto volt..
egy középkorú férfi: ssszörnyűű hogy a hölgy ismeri fel :D

:D:D:D:D:D olyan aranyos volt.

tegnap tökjól éreztem magam pest felé. megvettük a hidat. majd Miluéék.
persze Miluékig nagy sértődés mert ő "viccesen" üvöltött:D hogyne..:D
megnéztük a "plázát" stbstb : )
hazafelé meg kihagytunk egy csomó parkolót.. pedig én mindnél szóltam 8-)
de Ádika inkább sietett haza..de igaza is volt mert jót fürcsiztünk. : )

Szeretlek béééjbbeeeh* :D

Szólj hozzá!

Címkék: élet szerelem irónia ádi

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr481716118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása