t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nemtudok franciául.

2010.01.12. 23:23 :: csillaglány

már terveztem h leírom a bölcsességeim..csak nem volt időm rá.
nos..

megsemmisülés.
uramisten de áttudtam érezni azt amit érzett.. amikor valamiről azt hiszed, ha csak részben is, de rendben van..és amásik pillanatban már széthullik minden.
és akkor nincs semmi.
de tényleg semmi. fel sem fogod. még nem borulsz ki annyira, mint amennyire kéne..
semmi sincs a fejedben de szószerint. csak nézel ki belőle. nem fáj. ez már itt épp nem fáj.
mert nem érzel semmit. csak egy nagy irkafirkát a fejedben. egy sötét foltot..
furcsa azt érezni hogy valakinek mindent megadtál, és a másiknak ez ígyis kevés volt. vagy éppen jó volt, de megunta. és persze látni h neki ez nem ért annyit mint neked.
ez mind mind tényleg egy nagy semmi.. a megsemmisülés egy nagy nagy semmi..


nő logika..
kellenek a pasik, h körülrajongjanak, hogy dicsérjenek.. hiába van barátod.
ez megerősíti az önbizalmad.

 

" olyan fincsi csaj.."  
ja.. belül meg lehet rohad.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr151668115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása