t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

abalatonvisszavárminket.

2009.07.27. 16:00 :: csillaglány

nehézkes elindulás után, csakcsak odaértünk a házunkhoz, sajnos csak 10en ):
jónagyhatalmasházvolt. (ésalegjobbszobaamiénkvolt háhááá) :D
elsőnap nagyon fújt a szél, aztán végig jó idő volt.
fürödtünk sokat, főztünk, iszogattunk a teraszon esténként, kiscicáztunk,
zenéken vitáztunk, MALIBUZTUNK :D..
én azt mondom nagyonélveztem, és visszamennék (:

"Téé becézve : Tééka"
"ajh, engedj, ne lökdöss, hagyjálmár, menj arrébb... :D:D"
" ébren vagy maki? (félóramulva) ébrenvaaagy? (félóram.) makii felkeltéél?
  hozzak neked reggelit? virsli? virsli jolesz? hányat? 1-2? 2? jo" :D:D

Hazafeleút. nekem hamarabb elkellett jönnöm..
tehát a fiuk kikisértek siófokra az állomásra. már magába rosszul voltam attól hogy 5óra utazás egyedül. jó.. a vonatnak 15:20ra bekellett volna érnie, közölték hogy késik 50percet. majd végre elindultam 16:15kor, alig mentünk egy órája.. nagy fékezés dudálás. hát persze h elénkugrott egy öngyilkos 17éves srác. csupáncsak 2órát álltunk a vonattal. éjfélkor szálltam le a vonatról, fél9 helyett.

DE! megismerkedtem Lapis Máté barátunkkal.
amiket együtt csináltunk:D : "megöltünk együtt egy srácot vonattal:D", kártyáztunk, néztük együtt a naplementét, átmentünk együtt egy rozoga hídon meg egy alagút alatt, ettünk együtt sültkrumplit:Q, szerepet cseréltünk, olvastunk szarvicceket a ckmből:D stb.. ugye milyen romantikus?:D:D:D:D:D
namindegy, ez csak vicc, a lényeg h örültem h találkoztunk.

és az volt a legjobb hogy ádám várt az ajtóban:$ és már mankó nélkül.
olyanjóvolt látni végre meg azt h jár :$ annyira hiányzott.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr921271591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása