t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

valami nagyon hidegkék.

2009.06.16. 01:04 :: csillaglány

Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
..

 

azt a pillanatot várom már nagyon amikor csendlesz.
amikor csak ülünk és semmi dolgunk nincs.


jövőhét Pest. Szerelmemmel(L)
már alig várom h vele lakjak.
kikerüljek innen kicsit, és tényleg ne kelljen ennyit stresszelni mindenen.
annyira belefáradtam már.
ez ezt hallotta, a másik azt.. emberek.. szájról szájra terjed a hülyeség.
várom a júliust mert Balaton, mert hegyalja és remélhetőleg ott dolgozunk,
mert ruhák, mert Zsyna, mert szabadság, mert élet.
elterveztük ma a megacitybe h lesz a gardróbszobánk. istenilesz.
most perpill ez éltet.. merthogy most konkrétan már semmisem érdekel az is tuti.
kikapcsolnék mindenkit egy kicsit.

 

LosAngeles(L)
 


 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet lakótársak zsyna

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr931187917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása