t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

rosszkislányok vagy jókislányok?

2009.06.15. 03:21 :: csillaglány


zöldeskék.nevetés.cicaa.pörgés.konyakkóla.marlboro.táncoslány.
siker.kevésember.táánc.búcsú.nevetés.éneklés.bambulás.szépség.mosoly.mosoly.

meseszerű.
 

semmisem olyan egyszerű mint amilyennek tűnik. egyik pillanatban megnyugszol, nincs semmibaj, másik pillanatban áll a bál.. talán hihetetlenül hangzik. énsem hiszem el, hogy valami egyik pillanatról amásikra elromlik. talán még mindig félek az érzelmeimtől.
lehetne minden sokkal könnyebb. denemaz.

'anyögésedbébiazegekigemel'


^mostazonnal visszahoznám azt a pillanatot, mikor ülünk a mólón és te csak nézed a vizet.
és én csak nézem a vizet. majd a szemed. azt a nagyonszép szemed. közben minden csendes. a kacsák kergetőznek a vizen. egy motorcsónak elhúz mellettünk. és a víz csak hullámzik és hullámzik. dobál minket. melegvan. a napcsillanmeg minden kis vízcseppben. melegszik a bőröd. csak telnek a percek. te csak nézel rám. szavak nélkül beszélünk.
arra gondolsz, ez a pillanat tökéletes. ez a pillanatbébi tökéletes.. ^

 

 

bármennyire is szeretnénk jók lenni, a rosszlányokat nem lehet kordában tartani.
 

Szólj hozzá!

Címkék: élet meleg boldogság szeretet érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr961185494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása