t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

lehet.

2009.06.10. 02:27 :: csillaglány

lehet hogy jobb lenne máskor és máshol?
lehet hogy kivesztek belőlem az értékek amiket belém töltöttek az évek?
sajnos nemtudod kisbarátom, elsem tudod képzelni mi játszódik le bennem, mi folyik az ereimben, mi ivódott a bőrőmbe .. ez a képtelenség, ez az elérhetetlenség, ez a hatalmas nagy jósággal megáldott gonoszság.. ez az őrültség.
kiakarok szaladni a világból.. futnék ki ahogyan csak bírnék.. mezítláb.
fájna. biztos vagyok benne hogy fájna.
te.. akiben annyi erő van hogy még a sértő szavak, az igazság is csak ugy átsuhan a füleden, táncot lejt a fejedben majd unottan el is hagyja azt.. ó kérlek mutasd meg merre fussak. vagy egyedül kell megtalálnom azt amit még magamsem szivesen keresnék?
könyörgök neked, hozd elő azt a rég elfeledett félesztendőt, amikor hallottam a boldog nevetésed. de csak azt. te.. aki olyan erős hogy zsinóron rángatja mindegyik végtagom amiben lassan már elszorul a vér. a sok rángatástól. ó kérlek.

nem. igazából nemkérlek én. sohamár^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr621175922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása