t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

remélem messze mész..

2009.05.07. 14:26 :: csillaglány

nemtudom miért változtál meg. amikor visszahallgatom a régi kazettákat mindig elcsuklik a hangom és sírni kezdek. ahogy hallgatom az akkori gyengéd szerető hangod kitudom mondani azt a szót. de ha most a szóra gondolok, nem érzek mást csak dühöt..
mérhetetlen dühöt. azért mert elhagytál.
tessék? mit mormogsz? azt h te nemhagytál el?
de igen.. ittvagy mindennap és mégsem érzem. mégsem érzem hogy ittvagy.
azt hogy szeretnél.. csak a kiabálás, a vita.
mondd miért nem szeretsz ugy ahogy régen? annyira rossz voltam?
vagy talán nem felelek meg neked?
elképzelni sem tudom.
azt mondtad remélem messze mész.. hogy lehet ilyet mondani?
tudod.. mostmár teljesen biztos h elmegyek.
el én.
messzire.
csak hiányozni fog amit itthagyok.
hiányozni fog az életem.
és csak telnek a percek.
még mindig fáj.
fáj mindennap amikor összefutunk és te csak rám sem nézel.
kierőszakolsz egy hellot.
mondd igy kell lennie?
mert ez összetör.
azt mondják erősnek kell lenni.
másnak még csak nincs is. de őszintén.. te vagy nekem?
mert még mindig nemérzem.


bazdmegsírok.


kimennék.


kimegyek.


Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom érzések csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr361108116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása